Culiţă Tărâţă: Dragnea îmi spusese să dau la o firmă 74 de miliarde!

DSC_0203

Culiţă Tărâţă, mândru că e românul care nu a acceptat să dea 74 miliarde de lei vechi firmei indicate de Liviu Dragnea

Vicepremierul Liviu Dragnea este acuzat, efectiv, de practici mafiote în împărţirea banilor publici de către preşedintele Consiliului Judeţean Neamţ, Culiţă Tărâţă.

Şeful CJ Neamţ spune foarte tranşant nu numai că Dragnea ar fi vrut nerespectarea criteriilor legale la împărţirea fondurilor PNDL (Planul Naţional de Dezvoltare Locală) prin celebra OG 28-2013 ci că Ministrul Dezvoltării i-ar fi cerut să direcţioneze 74 de miliarde de lei (vechi), cu dedicaţie, spre o anumită firmă.

Acuzele lui Tărâţă sunt disponibile pe youtube, într-un clip postat de userul „ziar piatra neamţ” care susţine că e vorba de nişte „extrase dintr-o emisiune electorală difuzată de TVM Neamţ în perioada campaniei pentru Europarlamentare”.

Practic, acest adevărat rechizitoriu rostit ferm de Culiţă Tărâţă se producea cu vreo două zile înainte de data de 25 mai când (TEORETIC”, vorba lui Victor Ponta) UNPR-istul de la Neamţ sprijinea aceeaşi listă de candidaţi ca şi PSD-istul acuzat că ar fi vrut să dea o lucrare de peste 1,5 milioane de euro unei firme de casă. Mai mult, cu o săptămână înainte de acest atac virulent, în faţa unei săli cu 6000 de oameni, aflat pe aceeaşi scenă cu Victor Ponta şi cu Liviu Dragnea, Culiţă Tărâţă îi asigura pe mai-marii PSD cât este el de dedicat, trup şi suflet, proiectelor construcţiei politice de stânga al cărei vârf de lance sunt liderii social-democraţi.

Stenograma spuselor lui Culiţă Tărâţă din secvenţele de pe youtube: Aţi văzut şi la împărţirea banilor prin HG 28… Chiar dacă Dragnea o vrut altceva, eu n-am pus decât şablonul normelor de aplicare a Hotărârii de Guvern numărul 28 şi indiferent cine mă ruga, nu semnez pentru nimic în lume, că nu dă socoteală Dragnea. Semnează preşedintele Consiliului Judeţean care e ordonator de credite… Îmi spune domnul Dragnea, domnule, că aţi greşit, de la birou la el, că am greşit cu 93 de lei. Nu-i nimic, o să plătesc eu 93 de lei dacă asta-i greşeala. Şi vine şi le spune primarilor, după aceea, domnule, că domnul Tărâţă nu mă ascultă. Păi, dar ce să ascult? Să ascult că îmi spusese să dau la o firmă 74 de miliarde?… Eu nu-s bătut în cuie la Consiliul Judeţean şi nici el la Ministerul Dezvoltării!”.

În mod normal, acuzele aduse de Culiţă Tărâţă depăşesc sfera unor mărunte răfuieli politice şi, dacă sunt adevărate, duc în zona penalului (trafic de influenţă, incitarea la fals şi fals material pentru că e vorba, evident, de încercarea de a determina falsificarea unei proceduri de achiziţie publică şi, tot evident, corupţie). Din clipul de pe youtube nu rezultă care e firma care ar fi urmat să primească cele 74 de miliarde de lei vechi.

Oricum, dată fiind gravitatea acestor afirmaţii, rămâne de văzut dacă DNA, DIICOT sau alte structuri cu atribuţii pe linia cercetării unor acuzaţii atât de grave se vor autosesiza şi vor face o anchetă.

D. VINCA

3 răspunsuri la „Culiţă Tărâţă: Dragnea îmi spusese să dau la o firmă 74 de miliarde!

  1. Pingback: Baronul Tarata il da in gat pe Dragnea: Mi-a cerut sa dau bani doar la anumite firme – Stiri pe surse - Cele mai noi stiri·

  2. Pingback: Culiţă Tărâţă il da in gat pe Dragnea: “Mi-a cerut sa dau bani doar la anumite firme” – Timpul de Vrancea·

  3. Pingback: VIDEO. Culiţă Tărâţă acuzaţii grave la adresa lui Liviu Dragnea | Pagina de agricultură | Parte din familia RV·

Lasă un răspuns

